måndag 29 oktober 2012

Nu har jag varit imponerande duktig, och hållit extremt hög koncentration från 8 i morse till 22 på kvällen med enbart några små pauser för att äta och köra bil fram och tillbaks till skolan. Även om jag har mycket kvar på plugg och göra- listan, så känner jag mig grymt nöjd och mycket visare!

Rumplyft, armhävningar, situps och jägarställning fick bli ett skönt och välbehövlig avslut på dagen. En söt liten hund har precis avfyrat kvällens fruktansvärda gasläcka i samband med att han med en djup suck lade sig till rätta precis nedanför min säng. Jag misstänker att jag av syrebrist somnar inom kort, och passar på att tacka för denna dag. 

På något sätt ser jag fram emot morgondagen, som kommer innebära minst lika mycket plugg som idag, eftersom jag kommer få känna mig ändå nöjdare  då jag kryper till sängs. Fasen vad kul med en kurs där hjärncellerna får jobba, man utmanar sig själv och man lär sig saker så det räcker till och blir över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.