söndag 14 oktober 2012

Helg i Ytterboda

I helgen har jag varit kvar i Ytterboda. Jag, mamma och Elsa hade en riktig tjejlördag tillsammans. Dagen började på IKSU spa, där vi gick på body balance. Det var skönt, men jag känner mig sååå mycket som en elefant som är vig som ett kassaskåp på sånna pass. Vi gymmade en sväng (jepp, har träninsverk idag..), simmade och bubblade. Efter detta for vi ner på stan och fikade gott med Costas helljuvliga kaffe varefter vi rände runt i butiker och shoppade. 

Söndagen spenderades åt höstfix. Städa upp mina lådor från garaget så bilen rymms, vara ute och leta kantareller (skit också, någon måste ha hittat mitt superhemliga ställe), rastat hundarna, bytt till vinterdäck (med universums fulaste svartfälgar...) och tvättat bilen ordentligt. Nyvaxad och glänsande är vi nu redo för vintern!

För övrigt så måste jag ju ha något fel på min känsel och smärttröskel. Idag noterade jag faktiskt att det kliade lite på låret. Ett näst intill svart blåmärke, stort som en clementin dök upp lite senare. Det ser ut att ha gjort sjukt ont, och jag har inte ens märkt när jag slagit mig. Ett blåmärke på handen, ett till på andra benet...skumt och fult!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.