måndag 15 oktober 2012

Igår kväll var jag jättetrött och gick och la mig tidigt. Såklart blev jag klarvaken så fort huvudet landat på kudden och lyckades inte somna förrän klockan ett. 
Idag är jag trött och vet dessutom att jag har en jobbig vecka framför mig. Idag går jag till 19, jippi...Att jobba ute i skogen till sju är inga problem, men att sitta på föreläsningar tar verkligen på orken! Dessutom så avslutas dagen med tre timmar i labb räknandes pollen i mikroskop. Fy farao vad tråkigt, jag är så pissless på att räkna pollen speciellt då man inte kan alla arter och behöver fråga om 70%, vilket får en att bara inse att man är värdelös (här är det inte bara jag som är misslyckad och trög, vi har helt enkelt inte givits tillfälle att lära oss dom). 

Förra veckan slog jag nog personligt rekord i att dricka lite kaffe, helt ofrivilligt. För mycket tankar i huvudet, så bara aromen eller tanken på en kopp kaffe var för mycket koffein för att jag skulle må illa av en koffeinöverdos. Konstigt! Inte ens kafferaster att glädjas åt och längta till, som annars brukar vara dagens höjdpunkt. 

Tack och hej resten av mitt liv, vi syns kanske på ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.