måndag 22 oktober 2012

Hur tänkte man där?

aaah...nu pluggar jag på som bara den, ser fram emot ett jullov så småningom där man ska få vila upp sig en vecka i alla fall. Nej...haha, hur kunde jag tro en sådan sak?! Vila -vad är det?
Vi har tydligen en hemtenta på mellandagarna, så vi har något att sysselsätta oss med under dessa dagar då man annars kanske hade tänkt mysa med familjen eller arbeta ikapp annat som ligger och väntar på att bli gjort!
Dessutom så ligger det generella omtentatillfället precis efter nyår, och jullovet är då en perfekt tid att plugga på för de som ska se till att få någon missad tenta bortgjord. Eftersom jag har spenderat betydligt mer tid av just våren till fjälls, istället för i skolbänken, så har jag kvar en tenta från våren i ettan och en från våren i tvåan och hade som plan att göra bort åtminstone en av dessa då. Så med andra ord kommer mitt jullov, efter en riktigt tung höst och inför en ännu tyngre vinter, bestå av plugg på två tentor...

I övrigt så känns det som om jag håller på att åka på en rejäl förkylning...suck.

Nu kände jag mig gnällig...men jag tycker mig ha rätt till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.