tisdag 13 november 2012

Rivstart i en kurs (med ett prov om dagen!). Samtidgit avslutning i en annan kurs, men den där sista slutspurten innan vila (som tur var en riktigt bra och i intressant kurs, men uppgifterna ska ju göras).
Puh!! Det där med mitt liv som jag har att leva har fått ligga på hyllan i ett par veckor nu. Tänk om jag kunde hinna göra något annat än att börja plugga klockan 7, och mata på nonstop hela dagen fram till 23-24 på kvällen och ha dåligt samvete för att jag ex äter middag uta att plugga samtidigt.

Kroppen förfaller. Musklerna förtvinar och min dröm om att skaffa IKSUkort har bara hunnit så långt att jag tänkt att jag ska ta mig iväg i flera dagar nu, men inte haft tidsmässig möjlighet att ens smita dit för att köpa ett kort eller kolla priser.

Snart, snart, snart har jag dock ett mer normalt liv igen. En och en halv vecka kvar bara...längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.