torsdag 14 juni 2012

Dagens arbetsplats

Så här såg det ut vars jag jobbade idag. En gök som då och då fick frispel då det gälde sång, och kvittrade på världens ramsa. 
Dessutom så fick jag sälskap av tio miljoner blodtörstiga mygg, som inte tycktes bry sig det minsta lilla om att jag hade myggmedel och heltäckande kläder, -dom skulle banne mig äta upp mig medan regnet bara öste ner. Suck!! Luchrasten slutade nog på fem minuter, där halva matintaget bestod av myggor som drunknat ner i min matlåda (efter typ tio mygg gav jag upp försöket att peta bort dom). Jag upplevde dock en viss njutning av att slutligen äta upp dom jävlarna, som försökt äta upp mig!
Hygget såg tyvärr rätt så pissigt ut, men i övrigt var dagen bra och humöret var på topp. Skönt att knata mycket!

Till middag så grillade vi renfilé och åt färskpären till, mumma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.