måndag 5 maj 2014

Under en långhelg har jag varit ner till Stockholm och hälsat på Farmor och Farfar, kusiner och goda vänner. Trevligt! Tiden rusade dock iväg på tok för fort.
Så har jag varit med och mastat på en stor segelbåt för första gången i mitt liv, det gick faktiskt bra! Nu är jag laddad med energi och riktigt gott humör, och känner mig laddad för sista månaden i skolbänken innan livet hoppar vidare till nästa steg.  

Tack för helgen!

Hälsade bland annat på mina kusiner på Kungsholmen med middag i Felicia och Ians nya lägenhet. 


Skepp och hoj. Sticker ut en liten sväng utanför hamnen på Lidingö och låter båten gå för motor. Vi bjöds på ordentligt aprilväder med ena stunden solsken, andra stunden kraftigt hagel. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.