torsdag 20 februari 2014

Någon form av förkylning av det utmattande slaget har jag lyckats dra på mig. Idag låg jag i nedbäddad hemma soffan med en stor kopp te och läste. Helt matt, hostar tills halsen gör riktigt ont och jag låter som en kracksandes kråka. Jag verkar då i all fall (peppar peppar) slippa feber, så jag är ändå tacksam. 

Jag blir så tokigt uttråkad och kommer på tusen saker att göra, reser mig upp och inser att det inte finns någon ork i kroppen. Bara att lägga sig igen och deppa. Dagens största (och enda) projekt blev att sätta fast ett svart läderband till silversmycket jag gjorde. Fina små fästen i silver på baksidan. Till det ett par matchande örhängen som jag gjorde i samma veva som halsbandet. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.