måndag 13 augusti 2012

Sommardag

Idag, den 13 augusti, kändes det äntligen som sommar! Som inventerare på hygge så kan jag verkligen inte klaga på den svala sommaren som varit, men någon varmdag är verkligen underbart det med. 

Jag börjar se slutet på mina T1 och T8 inventeringar och har snart bara planteringsuppföljningen kvar på agendan för Sveaskog. Efter att ha svettats i många timmar ute i våra vackra skogar så tog jag mig en cykeltur till Vindelälven och Ruskseles helt underbara badstrand. Vattnet var precis lagom varmt, så jag simmade i kvällssolen i säkert en kvart och bara njöt av sommarkvällen. 
Lillian och Villy är hemma i Rusksele och pysslar om i huset lite grann, vilket är helt underbart då jag ofta är helt slut på då jag kommer hem och Magnus verkar sakna genen för att plocka undan efter sig, hålla rätt på grejor, hänga in sin egna rentvätt i garderoben o dyl... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.