fredag 17 augusti 2012

Det där med att ta någon veckas semester lät lockande. Bra att vila upp sig lite (eller snarare få tid till att pyssla på med allt annat som man ska göra helslut efter en arbetsdag annars).

Planteringsuppföljningen fick stå kvar i mitt schema, även om mina T1 och T8a inventeringar är klar.
Så droppade det in två dagars T1 o T8 till. Lite mer inkomst lockade, så jag tackade ja.
Extra planteringsuppföljning droppar in akut. Bara å göra.
En veckas inventering norr om Sturuman lockar, men då är ju sommarlovet snart slut efter det.
Det ser ut att bli visst ut att bli inventering med övertidsdagar för mig hela sommaren och semester i fantasin. Istället för en semestervecka härnäst, så tar jag och jobbar helgerna också.
Tur att jag stormtrivs ute i skogen och bara älskar att se lönen skramla in på kontot i slutet på månaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.