måndag 30 juli 2012

Denna dagen växlades hällregn med tjocka myggmoln. Blä! Jag blev så blöt att det var lika bra att passa på att jobba in lite tid. Kall, svettig och trött kommer jag hem. Magnus tänder genast en varm brasa. Han har dammsugit, tömt diskmaskinen, hängt tvätt och ställt undan dagens läskburkar (efter att ha småplockat ihop en hel sopsäck efter honom under sommaren så vart jag less o surnade till häromdagen) = plusspoäng. ;) Till middag lyxar vi med kräftor och vitlöksbröd, som variation till det underbara renköttet. Jumsy!

Helt plötsligt så har jag nästan glömt bort att det har regnat och att jag fightats med mygg och knott hela dagen. Det blir som bara ännu mer underbart att komma hem då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.