tisdag 24 april 2012

Vårkänslor

Lilla fröken Northug kråmar sig som den mest desperata honkatten. Högljutt och evigt jamandes, putandes med häcken i vädret så fort någon passerar.
Den ståtliga, supermanliga men kastrerade hankatten Tjorven fräser åt henne och undrar vad tusan hon vill.

Jacke står i hundgården i full löp, med stackars lilla hanen Milou helt galen brevid. Hoppar, gräver, skäller och ylar desperat över stängslet som skiljer dom två åt.

Och här sitter jag och försöker plugga och förbereda en redovisning, mitt i peaken av alla vårkänslor bland våra kära (o)djur. Suck!


Så här ser framsidan på min och Hannas slutgiltiga C-uppsats ut. 
Då hela arbetet för Skogsstyrelsen är klart så lovar jag att länka det här på bloggen; jag kan lova att det är både intressant och lärorikt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.