onsdag 11 juni 2014


Jag kan sitta och kolla på havet och solen hur läge som helst. Tisdagskvällen var riktigt fin!


En regnig dag, lagom till då magen kurrade och jag letade lunchställe så dök denna mysiga stuga vid en fin tjärn upp. Man får se många riktigt fina ställen då man är ute och traskar i skogarna!

Så lyckades jag komma in på en fjällvråks revir. Den blev helt galen på mig! Stora fåglar är mäktiga, men jag erkänner att jag är lite smått rädd då dom blir för närgångna! 




 En av dagens bestånd...hugaligen!! Inte det roligaste att trassla sig igenom.



Och mitt där i tätsnåret fanns en öppen lucka vid en liten myr. Där låg ett gammalt älgkadaver och luktade kopiöst illa i dagens hetta. 


Lite senare i samma bestånd hittade jag ett fin litet skovelhorn som jag tog hem till Loova. Hon blev glad och helt tokig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.