måndag 21 april 2014


Borta bra -hemma bäst!
Idag var jag ut en lite längre kajaksväng på havet. Så underbart!

 Lunchpaus i en lugn vik

 Födelsedagstårta till systra min som blivit ett år äldre. 

Påsken avslutades med en ordentlig springtur som verkligen spårade ur lite.. En älg dök upp och Loova kutade på allt vad hon kunde, så jag hade fullt sjå med att se vars jag satte fötterna då jag flög efter i midjebältet. Jag kände mig som ett bildäck som skumpar runt efter en elitidrottare. Jag hade i vilket fall kul och tänkte på annat, så tillslut var jag  i skogsland där jag aldrig varit förut och utan att ha tänkt på hur jag sprungit. Bland annat kom jag till ett stort klapperstensfält med en stor ring och en djup grop i det -lämning från säljägare kanske? Långt om länge kom jag så hem igen, lagom tills att det var mörkt ute. Helt slut! Jag plurrade i varje fall inte ner i en djup myr denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.