söndag 2 juni 2013

Glaslyktor


Idag kom Stig och Iris på kaffe Dom var på väg ner från en solig helg i Ammarnäs, och jag kände verkligen suget upp dit då vi väl började prata om byn. 
Vilka fantastiska somrar jag har haft i stugan, runt i byn och uppe på fjället! 
Men så är det väl ändå underbara minnen, drömmar om framtiden och någon att dela allt med, 
som ger lycka och rikedom åt en person. 

Denna söndagskväll spenderade jag i sällskap med myshundarna, så jag passade på att göra det som jag älskar då jag sitter för mig själv. -Pyssla och lyssna på riktigt bra "pyssel-musik" (ex. från ikväll är Hudson Taylor) (jag är sämst på att se på TV eller en film då jag är själv, för jag kan inte sitta still i soffan och slappna av i mer än någon sekund då).

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.