torsdag 7 februari 2013

Miss Blåmärke tror jag att jag kan nomineras till. Blåmärken på benen eller någon annan stans mest hela tiden. En kombination av att inte alltid känna då jag slår mig (tänker jag på annat så kanske jag inte märkte att jag dunkade i något), så har jag lätt att få blåmärken och så kanske jag kan vara lite ivrig ibland, vilket straffar sig.

Vad har jag gjort nu då? Nja, suttit på en stol framför ett bord och sytt på en symaskin. Då jag satte mig ner så snuddade benet en liten kant under bordet...och jag blev såklart blå!

 Nu, lite lagom gul och blå samt efter att ha stuckit mig på någon bortglömd nål, så kan jag dock stolt kolla på tre papperlappar som ligger på bordet. Dom ser verkligen inte mycket ut för värden, men ska vara mönstermallen för pälsmössan jag här tänkt sy. Spännande!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.