torsdag 10 januari 2013

Det går bra nu!

Eftermiddagströttheten. Du vet, kring 4-tiden då all energi bara rinner ur kroppen. Då det enda man vill är att mysa ner sig i sängen ett tag.
Då jag i min planering och dagsrutin har tänkt att träna.
Efter dagens plugg var tanken att svänga om Nydalaspåret innan jag rullade till baks till Ytterboda. Längtade hela dagen efter perfekt före och någon mil flygandes fram. Laddade med en kopp kaffe och en liten macka. Dock så var jag som en död då det väl var dags och rullade direkt hem och lagade middag. Ibland ska man bara lyssna på kroppen. Vissa trötta dagar så går det att väcka sig själv med ett träningspass, och vissa dagar så är man som en zombie som ranglar fram längs spåret. Frustrerande!!

Väl hemma efter en grym extra stark kaffe-boost, lite frisk luft, middag och iförd min plugg-suit (one-pece) lossnar mitt bekymmer med hemtentan (peppar, peppar...), jag får ett telefonsamtal som både glädjer mig och är ett fint och mycket lockande erbjudande som verkligen tåls att fundera på. Tänker inte avslöja mer än.... Det känns som att på alla fronter, förutom bilmässigt där det som vanligt går åt fanders, så går det verkligen hur bra som helst nu!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.