tisdag 27 mars 2012

Hejdå IKSU


Mitt IKSU-kort är uppsagt, eftesom jag är tokless på att trängas med resten av Umeås svettiga studentliga bland maskinerna och på att vara innomhus även min lediga timma. Återigen byts den gnisslande bicepscurlen och den svettiga stången för marklyft ut mot vedklyvning, snöskottning, skidåkning, löpning, skoterkörning, vadring, renjobb och annat riktigt arbete och kul göra under öppen himmel.
Bensinen är ju dessutom så vanvetet dyr nu att det nog kommer bli en del cykling till hösten, då jag kommer bo 3 mil från stan. Annars ruinerar jag mig väll helt.
Smygtäning och ett aktivt liv is the shit! :)
4000 kronor om året spar jag på att göra massa nytta istället för att lyfta skrot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.