tisdag 22 november 2016

Vecka 26


I en underbart härlig och välbehövlig vecka har jag varit på Fuerteventura (en av Kanarieöarna) tillsammans med mamma, Elsa och hennes sambo Jonathan. Temperaturen har varit alldeles lagom och vattnet kristallklart. Bilder kommer senare!

Magen växer för fullt och jag är nu i vecka 26 (25+5). Lillen där i närmar sig ett kilo och jag går snart in i den tredje trimestern. Tiden går så fort! Jag njuter fortfarande, mår bra och har hittills klarat mig från både ont i rygg och bristningar (peppar, peppar..). Killen sparkar på mer och mer, och det har faktiskt gått att se ett par gånger utanpå magen hur han rör sig. Första månaderna av graviditeten var väldigt jobbiga, men idag njuter jag och myser med magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.