tisdag 31 maj 2016

Kvällsro

På fredagskvällen efter jobbet for jag ut med kajaken på en lugn tur i det vackra vädret. Det är så skönt att få slappna av i kajaken. Ta helg och göra ingenting annat än att njuta.





Älskade, vackra hav!


Vilken konst det blir då vattnet glittrar så fint mot sanden! Det här är från en liten lunchtur på söndagen.

På måndagen for jag ner för en väldigt snabb visit i Umeå. Ner -möte och så upp igen. Då var det skönt att avsluta helgen med ett springpass längs skogsbilvägarna i underbart väder. Jag inveg en ny springkjol jag skaffat mig, och som var superskön i den varma kvällen.


Jag älskar rosor! Sommaren jag bodde i Bensbyn hade jag en vacker vit ros som jag satt bredvid flera av de varma kvällarna och drack mitt kvällste tillsammans med en bok. Den lilla rosen blev som lite extra för mig. Nu köpte jag en likadan vit ros, som jag kan sitta och dricka mitt kvällste vid även denna sommar, och känna mig sådär lycklig och tillfreds. Det börjar bli så mysigt och fint på Lindhaga då vi fått mer och mer klart på gården! Nu blommar även häggen hemma hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.