fredag 3 juli 2015

Färgklet, svett, mygg och vackra skogar

 
 
Jag fortsätter med mina tillsynsbesök på Naturvårdsavtal och Biotopskydd. Häromdagen var jag ner i en riktig träskskog och hoppade mellan tuvorna medan jag slogs med myggen. Igår var jag upp på ett högt berg. Jobbigt att klättra uppför med alla saker och varma kläder -men underbart vackert högst upp! Från den karga tallheden bjöds det på utsikt som inte gick av för hackor, men som tyvärr inte återskapades lika bra på bild med mobilen. Lite segt bara att den vita linoljefärgen geggar och att man efter en dag i skogen är vit typ överallt.
 
 
 
 En "grotta"!
 




Ibland är man väldigt välförtjänt av en kort paus då man får sträcka ut benen och dricka lite vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.