måndag 10 mars 2014

Sol, vårsnö och skidor

  En sån underbar dag! Jag blev så skidsugen i lördags då vi var ute på långpromenad i skogen. Idag kunde jag inte stå emot frestelsen att leta mig fram längs myrarna med skidorna och gav mig ut. Otroligt nog bar snön hyfsat bra och bitvis bjöds jag på finskare. Vinden mojnade en stund och det blev sådär vårvarmt i solen, underbart! Min bleka hud fick en riktig solchock och produktionen av lyckohormoner går numer på högvarv i min kropp. 



 Loova satte sig vid sjökanten och funderade ett tag medan jag tog en kopp kaffe. 

Livet på topp!

 

 Någon glupsk typ som ätit myror. La inte märke till denna stack i lördags då jag passerade här, så det måste vara nygjort. Va kan det va; räv, (nalle??)..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.